♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Semester :)

Publicerad 2009-07-17 09:40:56 i Allmänt




Nu bör det i väg mot okännd destination med vagnen :) Putte har tagit semester i 2 veckor! Så vem vet hur länge vi blir borta. I går hade han köpt ett stort nytt kylskåp till vagnen, eller inte nytt. Begagnat nytt *fniss*, en säng till Kim, överslaf och nya (begagnade) dynor! Just ja ett nytt bord oxå som va just nytt :)
Vi prata om att åka mot hamlstad osv... vi får som sagt se vart vi hamnar. Det är bara vi som ska i väg, ska bli så mysigt att göra bara något vi 4a :) Jag, Kim, Putte och Baltazar så klart.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen packa lite kläder. Sen blir det att dra i väg.....mot okännt mål..... :) KUL
Ha nu en underbar helg, för det kan jag lova att det ska jag ha!
See you, kram kram

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-07-18 12:25:33

Åh vad härligt det låter. själv försöker jag hålla mej på hemmaplan de här veckorna :P tror det är lika bäst! hehe. Man vet ju aldrig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela