♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Senaste nytt *fniss*

Publicerad 2009-07-15 21:21:57 i Allmänt

Ja det har väl inte hänt så mycket. Här är det som vanligt när Putte är borta... Tråkigt med andra ord.
Fast i dag har jag varit hem till en kompis från föräldragruppen. Skulle bara förbi på kaffe hade jag tänkt.
Men jag fick mat oxå. Kim och Max satt i samma säng och studerade varann. Max håller på att få tänder, jag undrar när Kim ska få sina. Men det börjar bli hårt där bissingarna ska upp *ler*
Om ca en vecka ska jag ut med tjejerna(föräldragruppen), och det ska bli såå kul! *längtar*
Och om ca 2 veckor drar vi till Skellefteå! Vi struntar i Öland i helgen... Vi åker till något ställe lite närmre ist. Bara vi :)
Det blir nog första gången på väldigt väldigt länge som bara vi gör något. Så det ska bli mysigt. Putte skulle ringa på ett förtält i dag oxå, får se om det blev något. Han har inte ringt än i dag. Bara i morse.
När jag kom hem förut så lekte jag lite med Baltazar ute på tomten, och så såg jag en väldigt massa massa larver på brännässlerna, eller hur nu det stavas... Lägger upp en bild, måste va något av dom äckligaste saker jag sett *usch*
Nu ska jag passa på och ta en dusch, sen ska jag bara ta det lungt en stund i soffan innan det är dax att krypa ner i sängen.
Kram kram

En go glad nyvaken tjej


Usch så äckligt!

Körsbärs trädet som jag fick av Peter, som han så snällt grävde upp till mig :)
Det är massa bär på även fast det vart flyttat och är så litet.
Någon som vet om man kan klippa bort dom små grenarna som
växer ut på sidan? Utan att ta dö på det...

Sist men inte minst *fniss*. En söt mössa, tänkte min syster är ju bra på att sy :)

Kram kram nu alla vänner och dom som jag inte känner *
hihi*

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-15 23:23:43

Tackar för bilden...den ska jag försöka fixa! Fast det blir modell a la mig då, hihi...

Vilka äckliga..dom måste du nog bli av med, annars äter dom upp allt!

Jaså, ni ska inte till Öland?...nej, bättre ni håller er närmre hemma1



Kramelikram!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-16 10:09:33

Men det är ju fjärilslarver... Dom är ju söta ju =)

Kram kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-16 11:00:55

larverna dom var ju bra äckliga men linda skriver att det är fjärilslarver så då är dom nog inga farliga men äckliga ä dom endå..

Postat av: lillanna

Publicerad 2009-07-18 14:01:07

vad min plutta har blivit stor...

hoppas ni har det bra på campingtrippen!

jag älskar dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela