♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Shopping dag

Publicerad 2009-07-02 11:38:16 i Allmänt

Iaf i går, med Linda och Sofia :) Det va kul! Kim fick en fin rosa rosett av Linda, så hon såg så tjejig ut såå *fniss*. Köpte ett par rosa fina typ sandaler till Kim oxå och nya badbyxor. En deo till mig själv. Sen va vi till ÖoB en sväng, skulle ha en babygunga men dom hade inga, så jag köpte vattenslang så nu räckerslangen runt hela huset. Vet bara inte var jag ska göra av den. Ligger ju som en ormgrop på gården... Vi tog en glass på stan oxå. Kim fick smaka, hon tycker det är gott. Men vad tycker hon inte om...?! Hon äter allt. I går kväll så kom Lilli hit en sväng, Baltazar vart glad och hämtade genast "rottisen". Sen vid 23 tiden kommer Putte hem :) Bönderna som dom skulle måla hos var inte klara. Det ska täckas för fönster och massa annat. Bönderna väljer själva om dom vill göra det eller om Putte och den andra killen ska göra det. Men en extra dag hemma :) I morgon ska vi och käka på Bryggan de fina resturanten över älven. Det är Peter som går på semester och då brukar alla hans jobb kompisar käka där som en avslutning. Men det brukar bli massa massa fler, men det är ju bara trevligt! Vi tar nog båten dit... Kanaske är ute på sjön innan. Nu ska jag städa lite och sen ska jag väcka Putte och dra med han ut i solen :)



Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-02 20:29:57

O när ska hon gå i dom där?

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-02 20:37:23

Va söt hon är i sin rosa rosett =P Passar kanon till sandalerna vettu =)

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela