♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Skellefteå

Publicerad 2009-07-25 10:12:56 i Allmänt

Nu sitter jag här i Skellefteå och ska äta kvällsmacka :) LillAnna matar Kim. Putte ligger i sängen och surfar på sin dator. Kl 19.30 är det Snålvatten och Jäkelskap!!! Jiiippppi :) Morfar sitter här och jäklas med mig. Han säger att han ska kolla på fotboll halv 8.
Uppdatering:
Ja som ni ser vart jag avbruten i går... *fniss* såg att kl va mycket i går kväll när jag höll på att skriva, så det vart lite brådis till tvn *ler*. Vi hade en trevlig kväll med massa gott :)
I dag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det regnar som bara den. Ett + på det att det blåser storm :(
Undrar ja hur vädret är hemma...?!
I går köpte vi tratt och sko till Baltazar.
I tisdags när vi kom hem från Varberg, ja eller när vi åkte på morgonen och höll på att packa så fastnade Baltazar i en trappa, en galler trappa! AJ så han väldit väldigt länge. Han skaka som ett asplöv! Och bloden bara spruta ur han. Hela klon va borta! Bara pulpan kvar. åååå jag tyckte såå synd om honom. Band om med bandage och åkte till Vet. Fick recept på smärtlindring. Sen skulle det smörjas med fet salva så det inte torkar. Så just nu är det väldigt synd om honom. Han hoppas på 3 ben och piper varje steg han tar... *snyft*. Det tar 2-3 månader innan en ny klo växer fram... så i 3 månader ska han bara ta det lugnt och inte gå på långa promenader. Hälst inte gå alls. Inte leka inte busa, inte något kul. Stackars min lilla pojke.
Nu sitter jag här vid köksbordet igen och har precis ätit lite frukost. Rostad macka och kaffe :) Kim sover igen, gick in med henne till pappa så nu ligger dom i sängen och snarkar i kapp *ler*
Jag avslutar med lite bilder... Både från våran camping tur och häri från.
Ha nu en underbar fortsättning på helgen.
Kram kram

Nu lite bilder från Camping turen

Å så lite bilder från Skellefteå


P.s jag fyller INTE i dag, men i morgon den 26/7  *ler*

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-26 20:04:41

Stackars Baltazar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela