♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ullared

Publicerad 2009-07-19 13:25:59 i Allmänt

Yes, jag har varit på Ullared! För första gången i mitt liv :) Men det lär INTE bli den sista! Det lovar jag. Det va lite kö in men det gick väldigt väldigt fort. Kanske typ 5min. I kassakön tog det kanske en kvart. Så det va helt klart värt det. Och jag är såå glad *ler*. I fredags när vi åkte, resan gick bra. Vi kom fram till en camping i Halmstad, Tylösand. Åh va fint det va. Det va fullt på 4 campingar men vi hitta en som det fanns platser kvar på. Karlstorps Camping, det va en bra camping. Väldigt mycket ungdomar! Massa party tält! Och "party" husvagnar... Prata med tjejerna brevid oss, partytjejerna :). Jag fråga varför dom hamna på den campingen och dom svara att dom ringde runt och fråga vart det va mest röj på en camping... Så då vart det den. Och det va livat på ungdomarna :) Fast kl 23 på kvällen var det knäpptyst. Skötsamma ungar *fniss*
Från det ena till det andra. Kim gillar husvagns livet och krälar omkring på golvet och sitter ute på gräsmattan osv. Hon är bra på att ragga *hihi*. I går när vi va på Ullared så kom det fram killar hela tiden och hälsa på henne och tyckte hon va såå söt, klart det kom damer oxå :). Haha så här säger man om man inte vet va det är för kön på barna. -Åh vilket sött barn, vad heter den? Jag svara:- Hon heter Kim. -Åh så söt han är... Jag- mmmm... Men va fan, spela roll. I dag har Kim komit på att man kan ställa sig upp om man har något att ta tag i. Så nu blir det att hålla mer koll på henne. Och sänka spjällsängen när vi kommer hem! Oj nu måste jag lägga i från mig datorn. Vi sitter i bilen igen, på väg mot nytt mål :) Varberg nästa... Snart framme. På torsdag drar vi vidare, till Skellefteå! Fast husvagnen lämnar vi hemma. Blir lite långt för Putte att dra vagnen själv i 100mil. Jaja återkommer... Ha en kanon fortsättning på söndagen :) Det ska jag ha! Kram kram alla mina vänner. Och en speciell liten kram till min syster som ringer och kollar hur vi har det om det går bra :) Kram

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-07-19 20:52:16

Ullared är BÄST :) Ja, allt är bra. Lite förkyld fortfarande dock, det vill aldrig ge med sig :/ Hur är allt med eer? Kram

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-20 18:16:43

Ullared... Never!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela