♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

090617 och i morgon sticker vi!

Publicerad 2009-06-17 22:28:19 i Allmänt

I dag har Kim varit till bvc, 6 månaders koll. Testa reflexer och så. Sen vikt och längd. Hon är nu 65 lång och 7210 lätt :) Så det rör på sig i den lilla kroppen. Efter det träffa jag en tjej från föräldragruppen så vi gick och tog en glass i sam. Älskar kulglassen med ägglikör smak! Mumma. Vi prata om att åka in till stan till veckan och shoppa :) Får se vilka som ska med. Sen gick jag och hämtade Baltazar som hade följt med Lenita hem, han ville inte va själv medans jag va och roa mig.... Han hade varit ute och kastat boll en stund så han va så trött när jag kom. När vi väl hade kommit hem så kastade han sig i poolen. Stod där och bara njöt. Sen hämta han bollen och tyckte vi skulle kasta lite, men när han såg att inte jag ville så gick han och la sig i skuggan. Jag hängde tvätten och Kim låg på golvet och roa sig med babygymmet. Jag städa i husvagnen och grejja lite, i morgon ska jag packa lite kläder och annat som ska med. För i morgon åker vi till skara sommarland! Ska bli fint väder i Skara oxå! Så nu hoppas jag verkligen att dom inte ändrar sig. LillAnna och Robban ska med oxå, så det ska bli riktigt riktigt kul :) Jag måste köpa mig en bikini eller baddräckt i morgon oxå, men det kan jag ju faktiskt köpa i Skara.
I morse så fick jag redan på att jag ska få rida till veckan! Ååå va jag längtar. Ska bli så kul, sist jag red så va jag liten. Och då red jag tillsammmans med Linda, syrrans dotter, och så vart jag sparkad i magen så jag flög bakåt och tappa andan... Men va fan, man kan väl inte ge upp heller *fniss*.
När jag kom hem förut i dag så stod det en gungställning på gården! Jag eller Kim hade fått den av våran granne eller hans barn :) Han skulle kolla om han kunde hitta bebis gungan oxå. Annars så får jag köpa en. Spela roll, Kim har ju fått en gungställning!
Men nu ska jag ta och sova. Ha en underbar midsommar alla vänner! Och håll tummarna för bra väder. See you



Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-17 22:57:18

Min lilla pajas...

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-18 09:59:55

Hej!

Du har fått en sak grej på min blogg =)

Ha en underbar dag...

Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2009-06-22 09:40:32

Jag vill se bilder från skara sommarland :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela