♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bad anka

Publicerad 2009-06-03 19:35:40 i Allmänt

Ligger här i badkaret och kollar på mina bad ankor. En rosa och en svart. Fick dom utav min kompis i julklapp. Och en massa badbomer och tvålar. Men det är slut för länge sen. Tror sambon använde det mest av oss... I dag badar jag själv, utan barnet, Kim. Hon är med sin pappa. Inte så ofta jag kommer i från henne, det är ju trotts allt jag som ger henne mat. Än så länge... I dag har Kim, jag och Baltazar åkt buss in till Kga för att träffa min gravida arbetskompis. Hon va så rund och go, med en utståene navel *ler*. Jag saknar henne, vi hade väldigt kul ihop när vi jobba! Och nu när jag går tillbaka till jobbet så är hon hemma med sin lilla bebis. Men hon kommer att ha det super kul, lite långtråkigt kanske men inte i början. Det kommer sen när man hittat rutinerna och så *fniss*. När vi kom hem så ställde jag mig och laga mat, Lilli kom på besök och fick lite att äta hon oxå + att hon snodde med sig en matlåda...hm... Äh det gör inge, blev massa kvar ändå. Sen gick vi ut till poolen, för att kolla hur det gick för den. Tur att vi kom för vattnet va på väg ur! Hade inte lagt rätt den innan jag började fylla den. Trodde kanske att det skulle ordna sig ju mer vatten som kom i. Men icke. Så det va bara att börja tappa ur vatten. Baltazars kompis Maja och hennes husse kom förbi. Så dom hoppade och plaskade runt i poolen. Maja tyckte det va jätte kul. Kom in massa svarta moln på himmlen oxå, fy hoppas det inte är åska i dom! Det började regna så vi gick in. Och nu ligger jag här, i badkaret och har det super härligt. Med datorn och allt. Men inte så jobbigt att ta med sig min lilla dator. Den är så smidig.
Nu ska jag ta och kliva upp ur badet.
Ha det gott

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-06-04 12:06:20

Hejsan! Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu har jag försäljning på fem stycken i min blogg, i olika stilar för både tjejer och killar. Bara 150 kronor. För att se dem samt få mer information, klicka på länkarna nedan!



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-1.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-5.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-7.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-10.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-11.html#comment



Om du vill ha en design helt enligt dina önskemål kan du beställa en alldeles egen för 200 kronor! Läs i sådana fall mer om det genom att trycka på knappen där det står "bloggdesign" i min header. Ha en bra dag : )

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-04 18:53:53

Jaja. Jag får väl fixa mer badattiraljer till husse då

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela