♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

En regning dag

Publicerad 2009-06-04 15:40:33 i Allmänt

Nu sitter jag och käkar lite, Kim ligger på soffan med pappa. Var på Öppnaförskolan förut, träffa nästan alla från föräldra gruppen, vilket va väldigt kul. Min granne var även där med sin son på 1,5år. Har bara hejat på varandra förut, så det va kul att få prata lite med henne. Sång stund i dag oxå, fast en annan tjej som sjöng. Var väl inte lika bra som den som brukar sjunga. Men ungarna gilla henne, iaf nästan alla...
I går så satte jag Kim framför tv i sin babysitter en stund. Hon brukar ligga och ta det lungt i den, och prata med tvn... Men i går så kom hon på att Näää jag vill inte ligga i den här. Så hon satte sig upp!!! Gissa om jag fick panik, hon kan ju tippa omkull. Men hon tyckte att hon satt bra där. Så den blir det väl att ställa bort. Händer mycket just nu, hon sitter själv. Älskar riktig mat blir nästan arg om hon inte får det. I går fick hon smaka spagetti av mig som jag mixa till mos. Men det va riktigt riktigt äckligt. Hon fick kväljningar och rysningar i hela kroppen *ler*. Det såg väldigt kul ut. Stackars henne, eller?! I dag på Öppna så fick hon smaka banan och mandarin det va jätte smaskigt!
Träligt väder i dag, bara regnar. Men nu ska jag ta med hunden ut på en promenad. Sen kanske vi åker till badhuset och badar. Fick bada gratis i dag, sista babysimmet fast utan "fröken".
Ha det så bra.
Kram kram



Kim och Emelie från fröräldragruppen


Kim och pappa myser i soffan

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-04 18:52:14

Haha. Vissa ser mer roade ut än andra

Postat av: Mamma (syrran) =)

Publicerad 2009-06-04 21:49:57

Tycker du inte jag har pippi ändå, haha...

Mysiga bilder på Kimmie (& pappa)



Stor kram!

Postat av: emilia

Publicerad 2009-06-05 12:57:59

hej, kul att kunna följa eran vardag med:D vi hoppas verkligen ni kommer upp i sommar och kanske till och med kan koma på dopet, ville hemskt gärna ha kommit på kims dop men kunde ju inte:( men ha det sa bra och hälsa alla... många kramar från oss alla tre

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela