♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helgen

Publicerad 2009-06-14 22:08:17 i Allmänt

I fredags så kom vi ut lite, hamnade i Karlstad. Biltema och en annan liten affär med massa båt tillbehör. Grabbarna hitta allt som ville ha :) Sen hände inte så mycket mer den dagen. Lördagen så kom Lilli hit på cykel, hennes bil var hos Bossebildoktor. Men nu har hon fått tillbaka den. Så nu är hon väl nöjd igen.... *fniss*. Vi tog en promenad, och sen åkte hon hem igen. Vi gick in och väckte Putte. Stoppa i lite tvätt i maskinen, grejja lite. Sen åkte vi i väg upp till några kompisar. Sen hämta vi Lilli, vi hade bestämmt att vi skulle spela lite Wii. Hon hade tagit med sig räkor och vitlöks smör + bröd. Det va gott :) Vi spela inte så länge, hon fick samtal om att det va fisk på G till katterna. Men jag fortsatte spela en liten stund, sen gick jag och la mig. Jag hade visst drömmt massa konstigt sa Putte, han fick inte lägga sig i sängen för att det låg konservöppnare där... och en massa annat hade jag visst sagt. Inte första gången jag drömmer sånna drömmar. Konstiga jag *fniss*. I dag har vi inte heller gjort så mycket, vi åkte ner till båten i middas. Putte skulle grejja lite, så han slipper göra det om det råkar bli bra väder någon dag. Så då är det bara att sticka ut :) Linda kom dit. Jag lämnade mitt usb minne till henne så jag skulle få lite kort från Kims dop. Vilka fina kort hon tagit. TACK!!! Fick en massa kort på Baltazar som liten oxå. Tänk att han har varit så liten, och så söt. Men han är väldigt söt och go nu med. Dom skulle ut i skogen, och syrran skulle med. Så Kim och jag gick på promenad. Trodde/hoppades på att hon skulle hinna tillbaka innan vi skulle åka igen. Men det gjorde hon inte... Vi åkte till Peter och lämnade tillbaka alla verktyg Putte lånat och sen åkte vi hem och grilla. Kim fick oxå mat, Kalops. Hon gillar det, och så får hon majskrokar till så hon får äta själv oxå. Och kladdar och har det riktigt kul... :) Baltazar fick resterna. Så alla var nöjda. Sen tog Baltazar, jag och Kim en promenad till OkQ8. Putte va sugen på godis. Plocka lite godis till kaninerna oxå. Skicka till Lilli och sa det så hon kom och hämta det. Så nu blev dom nog nöjda i dag oxå. Vi hann spela lite Wii oxå, bowling. Sen skrämmde Lilli Baltazar så han vart helt knäpp. Bild kommer... Nu ska jag plocka in tvätten och sen sova. I morgon blir vi väl själva igen. Putte åker ut på jobb och kommer hem på fredag. Torsdag om jag har tur, och om dom har jobbat på bra. Hoppas vi kan börja grejja med huset snart! Vill, vill, vill!!! Kram kram

Baltazar, när vi va på promenad i ösregnet

Våran båt

Våran lilla trollunge

Kims favorit program på tv, Musses Klubbhus

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela