♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kim & Baltazar

Publicerad 2009-06-05 23:46:56 i Allmänt

Här kommer filmen på Kim, den är tagen för någon vecka sen.

Taskiga jag som var tvungen att hämta min mobil först... *ler*. Men visst är hon söt?!
Här kommer en film på Baltazar, där vi bodde förut.

Min lilla pajjas, han älskar verkligen att bada och hoppa från bryggorna.

På kvällen har vi varit till Angelica och Peter. På fika, Angelica hade fyllt år. Efter det åkte vi ner till båten en sväng, där min syster bor nu... Dom satt ute allihopp, Linda och hennes kille va där, Nicke och hans tjej. Nicke och Krister grejja med deras båt. Putte skulle kolla till våran. Det va kul att dom va ute *ler*. Linda fick hålla i Kim, som var väldigt väldigt trött. Det gick verkligen inte att hålla henne vaken ända hem... Hon somna direkt hon hamna i bilen. Men det va väl inte så konstigt det va ju hennes sov tid, halv 9 på kvällen är ju natten för henne. Men hon vakna inte när jag böt blöja på henne eller klädde av henne och tog på henne pyjamasen. Så hon var verkligen trött. Men nu ska jag oxå ta och hoppa i säng, eller krypa kanske *fniss*. Så sov gott, dröm sött och vakna inte blött....Eller nåe sånnt.
Kram kram Natti Natti

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-06-07 09:17:07

Det där är verkligen en film som man kan skicka in till nån sån där tv-show som visar roliga filmer. :D

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-07 16:32:16

Undrar vem som är far till barnet.

"kan vi inte kolla på Göta Kanal?"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela