♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Nu ska jag vara helt ärlig !

Publicerad 2009-06-02 22:29:28 i Allmänt

Snart dax för sängen, men först ska jag ta mig en räk och ägg macka. Mumms.

I dag har vi inte gjort speciellt mycket, mest varit inne. Inge roligt väder direkt. Kim har sovit hela natten, vilket är jätte jätte skönt *ler*. På eftermiddan har jag varit med svärmor in till stan(kga). Köpte mig en vatten slang som jag redan har provat! Det regna ju men va f*n *fniss*. Jag köpte ett stort ben till Baltazar, han hade ju varit själv hemma, stackarn. Men han blev såååå glad när jag gav honom benet. Han tog med det ut på en gång. Kim sover och snart ska jag gå och lägga mig. Men håll till godo *fniss*

 


SKULLE DU HELLRE :

1. Pierca näsan än tungan ? - tungan
2. Vara seriös än rolig ? - rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. Umgås med dina fiender eller föreldrar ? föräldrar



1. Är du kär i nån ? - Ja
2. Sol eller måne ? - sol
3. Vinter eller höst ? - vinter
4. Vänster eller höger ? - höger
5. Sol eller regn ? - sol
6. Vaniljglass eller chokladglass ? -vaniljglass
7. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja

OM DIG :

1. Vart bor du? - I en liten ort som heter Degerfors
2. Fullständiga namn ? - Anna Karin Olofsson
3. Vart vill du bo ? - På en varm plats
4. Hur många barn vill du ha ?- Många kanske 3-4st
5. Vill du gifta dig ? - Ja, fast det blir jag nog aldrig...
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. Har du ätit sushi ? - Nej
8. Lyssnar du på nu ? - Tvn
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Inga
10. Humör ? - Jo det är väl bra
11. Favorit blomma ? - Hibiscus

HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :

1. Kysst någon ? - ja
2. Sjungit ? -ja
3. Blivit kramad ? - Nej
4. Känt dig fånig ? - Nopp
5. Saknat någon ? - Alltid
6. Dansat galet ? - ja
7. Klippt håret ? - nää
8. Gråtit ? - Nej
9. Ljugit ? - Nej
10. Blivit kysst ? - Nä

GREJER :

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? - Nej
2. Har du husdjur ? - ja, en hund och fiskar
3. Sover du helst själv eller med någon ? - med någon
4. Tror du på spöken ? - Ja, ibland


 


Hibiscus

Kommentarer

Postat av: lillanna

Publicerad 2009-06-02 23:09:26

DU KOMMER VISST GIFTA DIG! OCH DU KOMMER BLI VACKRAST I HELA VÄRLDEN!!!! JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela