♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Önskelista....mm

Publicerad 2009-06-25 23:02:36 i Allmänt

I går var jag hem till Leif, Fick med mig massa saker hem efter Vivi. Jag åkte in vid 11 och åkte hem kl 6 på kvällen. Vi prata om massa saker, mycket om Vivi. Usch va jag sakna Vivi när jag kom dit. Det va helt tomt utan henne. Och hur ska då han känna... Stackare. Jag hatar sådanna saker med livet. Vivi hade en symaskin som jag skulle få typ "ärva". Han va lite hemlighets full förut när han ringde :) Så i morgon ska jag och hela min lilla familj dit. Putte ska till sin arbetsgivare en stund och då är jag hos Leif så länge. Han skulle försöka plocka fram mer saker till mig sa han. OM han orka. Klart det är jobbigt för han. Efter allt det i morgon så ska jag, Putte, Kim och Baltazar ut på sjön! Gött. Linda och Krister skulle ev ut, hoppas dom kommer ut på sjön :) Vi var ute en sväng förut. Kim hade flytvästen på sig igen, fast denna gång gick det mycket bättre. Hon va inte alls så stel och ledsen som förra gången :) Hon är så duktig min lilla tjej. Baltazar är oxå väldigt duktig, fast han har ingen flytväst. Men funderar på att köpa en till han.
I dag har jag varit med Lilli till en kompis till henne. En tjej som har hästar :) Skulle få rida, så jag plockade med mig ombytes kläder och skor. Men hästen tyckte det va lite varmt för att rida. Så vi bestämmde att vi skulle ta det en kväll eller en helg. Så det får nog bli när Putte är hemma, för då kan Kim vara hemma hos honom. Vi var kvar där till sena eftermiddan. Putte ringde och efterlyste oss, han hade redan kommit hem får jobbet :) När vi väl kom hem efter att ha stannat till på McDonalds... så kolla Lilli igenom lite kartonger med kläder. Sen åkte vi (jag, Putte, Kim, hunden) ner till båten en sväng. Linda och Krister hade ev ett husvagns kylskåp som vi skulle köpa. Putte fick med det hem och kopplade in det, va nyss ute och kännde om det hänt något. Men ingen kyla i det...Men det brumma och gick. Fast det kanske behöver ha längre tid på sig, men 4tim borde räcka... Får se hur det känns i morgon. Nu ska jag sussa. Men först. Här kommer min önskelista *ler*

Min önskelista

  1. Ett gott äppel träd

  2. Körsbärs träd

  3. Vinbärsbuskar

  4. Krusbärsbuske
  5. Trägårds redskap

  6. Ny hemtelefon

  7. Fiskar

  8. Blommor

  9. Kaffebryggare

  10. Kläder

  11. Köks tillbehör, skålar, fat, koppar osv...

  12. Torktummlare

  13. Lotter, med massa pengar på :)

  14. Barn cykelkärra

  15. Cykel

  16. Kamera (gärna systemkamera)   

  17. En mysig resa

  18. En långhårig kattunge :)

  19. En massa kul

  20. Ny dammsugare (rosa, stavdammsugare)

  21. Körkorts utbildning

  22. Vin

  23. Symaskin
  24. Torkvinda
  25. Ny säng
  26. Min älskling
Ja det va väl det... SÅ länge :)

Ha det så bra, och njut i det underbara vädret så länge det varar.
Kram kram alla mina vänner

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-26 09:36:58

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-26 09:38:26

Haha... Bra om jag skriver nåt också innan jag skickar iväg =P

Vi kommer allt ut på sjön =) Men vi ska in till Karlskoga och handla lite när Krister slutar jobbet =) Du kanske ska åka lite ring med mig sen??

Synd med kylskåpet...



Kram kram

Postat av: anna

Publicerad 2009-06-26 17:28:11

jag ville ju med o åka båt, jag har ju sommarlov nu. jag var bäst i gruppen och fick dimplom förrsten

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela