♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

På stranden

Publicerad 2009-06-30 17:57:27 i Allmänt

I dag har vi varit till stranden igen. Hade typ gjort upp med Linda att om dom skulle dit så kunde dom ju höra av sig :) Så det gjorde hon. På vägen dit, kom Maja i bil. Sa till Baltazar att titta där kommer Maja, och han börja pipa. Han fick leka en stund med henne sen gick vi till Linda och Sofia och satte oss en stund. Jag badade och jäklar va skönt det är i vattnet, tippar på ca 22 grader. I helgen var det 24 i Dövika. Vet inte riktigt varför viken har fått det namnet... Vi kom precis hem från stranden nu. Putte ringde förut, han hade träffat "Gurkan" i Sveriges värsta bilförare. Han hade visst en pizzeria... Kan inte svara på om det va han som var ägaren. I morgon ska det bli åska oxå! Jag som är såå åsk rädd. Förut va det bra, då bodde vi ju i lägenhet. Så då fanns det ju grannar att gå till :) Nu ska jag ta och vattna lite blommor, slänga i tvätt i maskinen där nere, sen hade jag faktiskt tänkt att städa.... *pust, suck och stön* Här kommer lite härliga bilder :)







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-30 21:08:04

hej vilka finna bilder vill me bada kanse får göra det i morgon innan jag jobbar..om det blir bra väder förståss..

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-06-30 22:01:23

Tack själv! Alldeles för sällan vi är tillsammans bara vi tjejer!

Nu har jag snott bilden...Tackar!

Hör av dig!



Kram kram gumman!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-02 20:39:26

Haha... Sofia kommer få spel när hon ser bilden på sig själv och "bilringarna" som hon säger =P haha Kanske ska säga till henne att hon gluttar in här på din blogg, så hon får se sig själv =) hihi



Kram kram på er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela