♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Skolavslutning på många håll

Publicerad 2009-06-11 21:16:04 i Allmänt

Ja i dag har jag eller Kim jag och Baltazar varit på två skolavslutningar. Förs i morse så gick vi på promenad, sen när vi kom hem var det dax att gå igen. Då skulle vi till en tjej som gått ur 9an! Det är ju ganska stort, nu väntar gymnasiet. Jag va väl klar där i kanske 2 timmar. Sen gick jag hem en stund, la mig på soffan och vila, hade lite ont i huvudet. När jag eller vi vakna så gick vi igen, fast denna gång till svärmor&Co. Dom hade bjudit hem oss på grillkväll :) Faster Anna hade ju oxå slutat skolan. Till och med solen kom nu på eftermiddan! Helt underbart, den har vi inte sett på länge nu. Dom hade köpt jordgubbar och grädde till efterrätt. Mummmmms!!! Nu är vi hemma igen, Kim och Baltazar sover, jag har hängt tvätt och slängt i mer tvätt. Mycket tvätt blir det. Det första Baltazar gjorde när vi kom hem var att slänga sig i poolen. Sen stod han där och såg ut som en pajjas :) Fick en bra bild på han, som jag lägger ut. Han är på väg att hoppa i poolen...
Jag har väntat hela dagen på att Putte ska ringa eller skicka ett mess, men jag har inte hört ett ord från han :( Blir så sur/arg, kanske bara för att jag blir så nervös över att det kanske kan ha hänt något. Hur svårt kan det va att ta upp telefonen och ringa, det tar ju inte lång tid. Jag har ringt det gör jag jämt när han inte hör av sig. Men tror ni han svarar?! Nej. Och han ringer inte upp och frågar vad jag ville. Usch va jag hatar det! Här kommer lite bilder. Ha ett bra sommar lov alla ungar :)
Kram kram



Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-11 21:20:53

Vilka fina bilder. Pajasen o Pontus...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela