♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sommarland

Publicerad 2009-06-15 22:21:19 i Allmänt

Ja, i dag ringde Putte och sa att det va bokat och klart för att åka och campa. Vi ska till Skara sommarland!!! Jiiipppiii :)
Ska bli så himmla kul. Våra kompisar som har hunden Maja ska med, och ev svärmor & Co. Åå det ska bli så kul. I dag tog vi en promenad till Lilli, så hon fick panik städa när hon fick höra att vi va på väg *fniss*. Vi gick och käka och handla. Sen fick Kim "hålla" i kaninen Flipp. Hon ryckte och slet i honom men han kröp bara närmre och närmre. Sen gick vi hem och Lilli åkte in till Kga för att hämta delarna till bilens inredning. Sen satte vi in det och nu är den klar för besiktning. Så i morgon ska jag med in till Kga. Fast nu måste jag sova. Jag måste ställa kl i morgon annars sover vi för länge...
Saknar min älskling, men inte lika mycket i år som förra året. För nu har jag Kim. Våran älskade dotter :)
Natti natti mina vänner

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-16 10:17:49

När ska ni dit?? Vi ska också dit i sommar =)

Sötis Kim, alltid lika glad =)

Kramkram

Postat av: Karin

Publicerad 2009-06-16 13:22:55

Gud va kul med Skara sommarland!! :) Jag vill också dit. När åker ni?

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-16 13:31:11

åå skara sommarland deras hemsida får jag allt kolla in bra idee dit vill jag men..

Vilka bra bilder..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela