♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Städ dax

Publicerad 2009-06-05 16:29:13 i Allmänt

Ja då ska jag sätta i gång och städa lite. I dag har vi varit på Öppnaförskolan igen. Sista dagen innan sommar lovet, tråkigt och träligt. Får hoppas på bra väder, så man kan vara ute! I dag har Kim kommit på att man kan suga på tummen ist för nappen. Försökte få det på bild, men efter som hon är en sånn linnslus så gick det inge vidar. Hon vred huvudet i mot kameran och log ist...  Köpte en ny flaska till henne förut på Coop, verkar riktigt bra och hon fick välling i den nyss. Hon hon tog den utan problem! Nä nu måste jag sätta i gång, skulle vilja ha en ny dammsugare.

Denna skulle jag vilja ha... Får köpa den när det råkar finnas pengar över....
I kväll ska vi på kalas oxå, Peters tjej fyller år. Hoppas Putte kommer hem snart, han jobbar. Så nu måste jag sätta i gång, IGEN...Jäkla tjatande *fniss*.
Kanske hörs senare.
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-06 08:02:29

Tror inte det blir roligare o städa om man har en rosa snabeldrake...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela