♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tack ♥

Publicerad 2009-06-30 08:59:15 i Allmänt

För en jätte mysig trevlig kväll! Hemma hos min syster :) Tror aldrig vi varit sammlade så på väldigt väldigt länge! Super mysigt.
I går så var vi på promenad, Baltazar, jag och Kim (putte jobbar). Vi skulle bara gå ner till sjön för att Baltazar skulle få bada igen, vi brukar gå ner ca 3 ggr om dagen. Och i går så tyckte jag att det va Lindas bil som stod där, och det va det oxå :) Vi blev kvar, sen skjusa Linda hem mig för att hämta bil barnstolen. Gissa om vi höll på att glömma det vi skulle hämta *fniss*. Haha tänk om vi hade kommit tillbaka utan det vi skulle hämta...  Vi åkte förbi och gick en sväng med Lindas hundar oxå, dom va sååå kissnödiga sa dom. Dom tyckte nog det va lite konstigt att jag va med. Sen ner till stranden igen. Nu ska jag gå ut på första morgon promenaden.
Kram kram ha en underbar dag i SOLEN! Njut så länge det varar :)

Min underbara dotter Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela