♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Onsdag...

Publicerad 2009-06-10 22:12:50 i Allmänt

I dag har vi varit och kollat på studenterna, tycker det är så kul att kolla på. Dom är så glada och super fina verkligen! Jag ångrar mig så in i norden att jag inte tog studenten! Fy fn va jag ångrar mig. Skulle vilja leva om mitt liv, bara för att få göra den. På vägen hem där i från kommer det en kanin skuttande rakt i mot oss. Måste ha smitit från någon, jag klappade på den och prata. Men när jag skulle ta den så skutta han i väg... Såååå söt. Men han hoppa rekt mot ett industri område, där det körde runt massa lastbilar, traktorer osv. Hoppas den klara sig. Jag hade så gärna tagit hand om den :)
Sen hem, lagade mat. Efter det så la vi oss på soffan Kim och jag, och råka somna en stund. Men jag hade ställt kl i fall... Vi skulle ju på föräldragrupps träff. Sen var det meningen att jag skulle följa med Lilli till ett ljus party. Men jag hade lovat LillAnna att jag skulle fixa naglar på henne. Sen så är jag fortfarande lite trött efter helgen. Dr ringde förut, det va matförgiftning. Så där äter jag inge mer! Fick reklam i brevlådan i dag om P.I.P- Putte i Parken :) Jag skulle så jätte gärna vilja gå dit med min älskling, det va länge sen han och jag va ute och hade kul, tillsammans. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Är det någon mer som ska dit kanske? Festivalen är mellan 29 Juli - 1 Augusti.
I morgon går LillAnna ur skolan, sommar lovet väntar! Bara vi får sommar nu oxå. Sen är jag eller vi bjudna upp till några andra kompisar, deras dotter gick ur 9an. Så dit hade jag tänkt att gå oxå, Putte är ju ute på jobb... På kvällen är jag bjuden hem till svärmor m familj när hon slutat jobbet. På grillat, och jordgubbar! Mummma :) Nu får det räcka. Ha det så bra mina vänner. Kram kram

Kim och Baltazar, Kim kollar på tv...

Kim somna i soffan, innan vi skulle gå till föräldragruppen.
Jag köpte en klänning från tradera.com i veckan. Den kom i dag

Visst va den fin :) och billig, hon kan ju inte ha den så länge menar jag...
Natti natti

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-11 11:14:12

Haha... Ja, men lite sött är det =P Han har så roliga ideér min lilla pojk =)

Hoppas att det är bättre med dig....

Massa kramar till dig och Kim och förstås lilla Baltiz också =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela