♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ännu en underbar dag!

Publicerad 2009-06-01 22:27:35 i Allmänt

I dag när jag var och vattna mitt lanne så såg jag att ärtorna är på väg upp. Salladen är oxå på väg. Men morötterna håller sig borta... Rädisorna växer säkert nån cm om dagen! Jag har ingen vatten slang än. Måste köpa, jobbigt att springa upp och in, och ut och ner med ca 7-8 kannor med vatten. Men svärmor är ju ledig i morgon och det ska ju bli regn så jag kanske kan fråga henne om hon vill åka till Örebro eller nåt sånnt...*ler*. Brukar alltid vara kul att åka någon stans med henne. Vi har väldigt kul ihop. Speciellt när vi är ute på krogen. Fast det va ett tag sen nu, så det släpper vi *fniss*.
Vi har även promenerat 3ggr till sjön i dag, Baltazar, jag och Kim. Baltazar tyckte det var väldigt varmt och behövde få sig ett dopp. Det var väldigt skönt i vattnet. Jag hade nog badat med honom om jag haft badkläder... Mycket folk oxå, som badade och solade. I dag har jag fått en pool oxå! Lilli kom hit med en. Men ingen vet om den är hel än. Den va lite skitig, med jag får väl skura den. Men förhoppnings vis så har vi eller Baltazar en pool att bada i när det är sånna här varma dagar. Tänkte köpa en liten barn pool till han först med plast kanter. Grannarna hade det till sina hundar förra året, och det funka bra. Jag har råkat få lite färg på mig oxå *ler*. Men endel ställen gör mer ont än har en fin brun färg... Asså är det inte konstigt att man blir brun/röd?! Varför blir man inte någon annan färg??? Men det är väl klart, man blir ju stekt/grillad av solen.
I helgen ringde mamma och pappas gammla kompis oxå från Kga, damen som hade fått cancer, har nu somnat in *ledsen*. Jag visst inte vad jag skulle göra när jag fick höra det. Det va nog meningen att vi skulle åka dit med Kim för ett tag sen. Synd bara att hon inte hann och se något kort från dopet. Men jag ska skicka några till Leif iaf, hennes man. R.I.P Vivi.
Nu tror jag att jag ska gå ut med Baltazar på sista kvälls turen. Sen ska jag gå och sussa. Ha det så bra.

Naken fisan ute på altan i dag

En cool brud, oxå i dag

Inte en sån jätte lyckad bild, men det kan det ju inte alltid bli....

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela