♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Regnet...

Publicerad 2009-06-12 11:00:43 i Allmänt



.....det bara öser ner....
Vad ska man göra en dag som denna igentligen? Städa? Mysa/Gosa, jo visst om man inte hade en grinig gubbe som har jobbat såååå hårt! Nu ligger Kim här i soffan brevid mig och sover iaf, Baltazar ligger under bordet. Han är jätte blöt. Vi kom nyss in från en väldigt blöt och regnig promenad. Jag sitter och kollar på tv, Våra bästa år. Jag har inte kolla på det på evigheter, ändå har det inte hänt så mycket...
Funderar på vad man ska göra en dag som denna. Det pratades om Karlstad eller Örebro i går, så med lite tur så kanske vi kommer ut lite :)
Just ja, jag har ju tvätt i maskinen där nere oxå. Höll på att glömma. Så tvätten kallar.... Ha en bra och regnig dag :) Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-06-12 11:58:02

Hej! Är du helt åerställd från din sjukdom nu? Har du fått nån "diagnos" ? Stadsbondgården ligger i Kristinehamn, utanför Strand om du vet vart det är? Det ligger längsmed Väners, så det är verkligen jätte fint!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-06-12 11:58:29

Vänern, ska det stå :P

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-06-13 23:30:51

Jodu, jag såg allt att det var vatten framdraget...Men du vet det kommer ju att ta hela sommaren att få ordning, det är verkligen "äng"...Gräs & blommor till midjan!

Men det fixar jag...med lite hjälp, haha...Ringer när det är på G, OK!!???



Kramen & pussa gumminäsan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela