♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Babysim

Publicerad 2009-05-07 22:04:49 i Allmänt

I dag har vi på morgonen varit till Öppnaförskolan. Träffade några från föräldra gruppen. Promenaden dit var väl okej, men när vi skulle hem så vräkte det ner en massa vatten *fniss*. Men det är ju bara vatten, det ända som händer är ju att man blir blöt om man inte klätt sig rätt... Finns inga DÅLIGA väder bara DÅLIGA kläder. När vi kom hem igen så laga vi lite mat, jag och Kim asså *ler*. Hon fick potatis och majs purre. Jag gjorde chilliconcarne till mig och Putte. Sen skulle jag städa lite, men det ville INTE Kim. Så jag fick sätta mig på golvet hos henne och leka lite. Hon har börjat vara vaken mycket mer om dagarna nu, sover kanske 5 min lite då och då.
Nu på eftermiddan/kvällen så har vi varit på babysim, äntligen tror jag Kim tyckte. Jäklar va hon plaska och va super glad! I dag fick hon prova att dyka... Putte va med och bada i dag så han fick hälla vatten på huvudet och jag "stoppa" henne under vattnet. Det va SÅ läskigt, men det va ju inga problem när man väl gjort det! Lilli va med och tog kort, men hon har inte skickat dom än. Så jag lägger in lite bilder när jag fått dom. Det är en tjej på babysimmet som har en vatten tät kamera, så jäkla snygg! Skulle oxå vilja ha en sån. Fränt att ta kort under vattnet. Speciellt nu när man har en liten *ler*.

I dag öppnade Netto oxå, ännu en till ny affär! Och så är det en sån där rolig affär med massa skoj och billigt *ler*. Får nog dra med någon dit nån dag. Putte ville inte, försökte få med honom dit förut.

Nä nu ska jag ta med Baltazar ut på sista kvälls kissen. Fast han hämtar väl bara bollen och sätter sig ner och kollar på mig med sina underbara ögon... Så då kan jag ju inte låta bli.

Sitter och kollar på tv, om ett katthem. Just det här programet hanlar om några som driver ett hem för katter som är övergivna. Finns ingen inkomst eller så dom som håller på med det jobbar gratis! Vilka människor. Dom ända pengar dom får in är från bössor och människor som skänker pengar till dom. Hon visade upp en katt som dom fått in för ett tag sen (på kort) jätte fin, långhårig och go. Den kissen var doppad i bensin, och brann fint. Den överlevde inte. Tror fan det. Hur FAN kan man göra så mot en katt??? Mot en levande varelse?! Fattar inte. Man borde tända på dom som gör så, så dom får känna på hur kul det är. Usch. Andra katter har inte fått någon mat. Andra är misshandlade, sparkade, slagna så dom måste avlivas bara för att dom inte litar på människor längre. Jaja blir så förbannad, så fy. Visst, alla behöver inte gilla katter eller djur. Men man behöver inte behandla dom så för det.

Hade jag haft plats å tid hade jag oxå tagit hand om djur som inte har något hem, och behöver nytt hem.

En gullig bild bara *ler*


Kommentarer

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-05-08 12:05:29

Hihi...tror du att lite färg kan rädda den?????

Jojo, kanske!



Visst är det frukransvärt att det finns folk med så dåligt självförtroende, & som troligtvis mår väldigt dåligt...att dom känner att dom måste ge sig på djuren...varelser mindre än dom själva, usch!!!!

Nej, dom borde #?!#%&?(/& hela bunten, så det så!!!!!



Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela