♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Barnmat

Publicerad 2009-05-10 23:26:50 i Allmänt

Vi började våran dag med en promenad i det blå... slutade promenaden nästan springande hem. Vi hamnade mitt i ett väldigt regnigt moln! Det bara vräkte ner, så vi gömmde oss under ett tak. Mer i dag då, vi har varit på biltur till Kristinehamn. Skulle käka på en kina resturant hade vi tänkt, men det va stängt! Eftersom det va stängt så ville Lilli käka pizza så det blev det ist. Men på vägen dit så ville jag in på Maxi. Fick gå in själv...Lilli tjura öer att kinan va stängd, Putte va trött osv. Ja jag har det int lätt *fniss*. Men jag gick så gärna in. Kollade runt lite snabbt på barn sakerna, självklart! Hitta en söt keps till Kim. Sen skynda jag för att leta efter det jag skulle ha...Majskrokar. Hade hört det skulle finnas där. En tjej som går på babysimmet med oss förklarade vart dom fanns. Tur det, annars hade jag aldrig hittat dom. Dom finns vid barnmaten på Maxi, för er som vill veta *ler*. Sen bar det i väg till pizzan. Sen efterrätt ute vid Picasso, glass. Lilli ville inte ha, hon ville hellre ha kaffe godis och en Power King *ler*. Efter det ville Lilli och Putte till OK i Kristinehamn, dom har ju båt saker där... Men ingen av dom hitta nåe kul. Hade varit roligare om vi gått in på Coop eller Maxi *fniss*. Sen åkte vi hemåt. Lilli och jag åkte in till Kga, Putte tog med sig Kim åt ett annat håll... Vi skulle till Bergslagscenter, en blommaffär. Vill ha lite träd och buskar på gården. Körsbärs träd, kanske något äppelträd, sen krusbär och vinbär! Mummmms. Men får bli en annan dag eftersom det va stängt. Så vi drog och kolla in det nya hund dagiset i Kga, Massa Tassar. Det va fint, stora boxar åt hundarna. Hoppas dom får in lite hundar så det går runt. Sen vart det Ö&B och Netto igen, köpte mig en stavmixer. Så nu på kvällen har jag gjort puré:er till Kim. Potatis, majs och broccoli. Det har jag frusit ner nu, lite spara jag typ framme. Så hon kan få i morgon när vi äter. Tror hon tycker det är ganska gott... Men när hon tycker det räcker så "spottar" hon och låter bläääääää. Men nu ska jag gå och sova, nu får det räcka för i dag.
Kram kram avslutar med lite bilder, detta från babysimmet


På den här bilden ska Kim precis dyka....
Detta är på Kim i dag, 10/5-09



Och nu en bild på min tokiga hund Baltazar, denna är oxå tagen i dag.
Lilli kasta boll till han... och han kom på olika vägar....

På eller över bilen var ett av alla sätt....Varför springa runt när man kan gå över?!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-11 21:41:39

Jag undrar jag VEM som inte har det lätt...;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela