♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helg igen

Publicerad 2009-05-09 23:50:41 i Allmänt

Ja då var det helg igen då.
I går hade vi mys kväll med vin och räkor jag och Putte. Medans Kim sov *ler*. Vi la oss ganska tidigt, runt 11... I dag vakna vi tidigt iaf jag och Kim. Putte och Baltazar sov lite längre. Blev en kort promenad med Baltazar i dag, blåste/er storm ju! Kastade lite boll sen gick vi in igen. Efter det så åkte vi in till Kga, jag va glass sugen...McDonalds glass med kola topping på. Men det fanns inte, tillfälligt slut sa hon i kassan. Så då tog jag en vanlig glass. Men jag fick betala 10kr för den! Den kostar 7kr, inte 10. Men Putte orka inte krångla, så där bjöd vi dom på 3kr, usch! Att han inte tog kvitto. Efter det åkte vi hemåt igen. Träffa några kompisar efter vägen, dom skulle och kolla på en formel 1 bil som skulle köra och visa upp sig lite... Så vi åkte oxå i väg och kolla. Jäklar va det gick. Men det lät mer och va den gick. Kim hade sånna där öronmuffar så hon inte skulle höra så mycket av allt väsen. Efter det följde vi med och fick mat. Jätte gott va det. Hos kompisens föräldrar *ler*. Grabbarna mecka moppe och tjejerna gick in. Jag amma Kim och sen låg hon på golvet och prata och grejja, medans vi åt. Efter maten blidde det kaffe med massa annat gott. Sen ringde Peter och ville låna kameran skulle ta kort på något... När vi väl kom dit så behövde han den inte längre... Vi vänta där på kompisarna för att ta sällskap in till nya köpcentret i Kga. Vi skulle handla lite på Netto. Skulle ha fläskfele men det va ju slut inte så konstigt, var väldigt billigt! Köpte en i går för bara 35kr. Kilo priset va 59kr. Hitta en symaskin som jag vill ha 999 kosta den, men får inte pengar förens i slutet av månaden, och så är det ju dop snart så just nu har jag inte råd. Sen åkte vi och hämtade våran grill hos några andra kompisar, fick fika där oxå. Tårta och kaffe. Han hade fyllt år, så det passa så bra att vi kom just då *fniss*. Efter allt detta så åkte vi hem. Gjorde hamburgare och kollar nu på tv. Fast jag ska ta och lägga mig, är nog snart dax för Kim att äta igen. Hon lägger sig mellan 8-9 på kvällen, käkar 12, 3, och 6 sen sover hon till 8-10 på morgonen.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela