♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sommar värme

Publicerad 2009-05-26 21:30:58 i Allmänt

Ja i dag har det verkligen varit skönt ute, fast framåt middan så försvann solen. Men det var väldigt varmt ändå. Fast vi går ju faktiskt in i Juni snart, så då ska det väl vara varmt och skönt *ler*
I förmiddas så var vi ute på gården, jag vattna lite i lannet och buskarna ville ha vatten. Kollade riktigt noga men jag tror inte det är det som ska kolla upp som kommer upp.... Förutom på ett ställe!!! Rädisorna är på G!!! Kanske inte så konstigt att man inte kan se något av det andra än, har ju en hund som springer över lanne och river runt allt...*hm* Får nog försöka skärma av med något...Finns ju fina saker man sätter runt.
I går var jag hem till en vän och fick med mig en liten liten bär buske hem *ler* Vet inte vad det är för bär än, återstår att se! Spännande. Skulle få mer bärbuskar, men jag måste ha släpkärra med mig så jag får med allt hem. Så till helgen ska vi åka dit, hela familjen. Tror Baltazar trivdes bra hemma hos henne, hon har ju typ skog på en del av tomten. Gissa om han hitta massa pinnar och annat skit som han tyckte vi skulle kasta till han.
I dag har vi inte gjort så mycket, jag har mest lekt med Kim på golvet... Hon kör runt i sin gåstol och snackar. Vet inte va hon säger men jag svarar iaf *ler*. På middan så gick vi till Öppnaförskolan en sväng. Kim sov hela vägen dit men vaknade precis när vi skulle gå in. Hon vart så glad när vi kom in, hon prata med alla och alla prata med henne och fråga henne hur hon hade haft det. Hon svarade med en massa bubbel. När vi kom hem så laga jag lite mat, lasage. Och Kim fick potatis med katrinplommon till efterrätt. Nu på kvällen har hon badat med sin pappa i badkaret. Brukar alltid vara jag som gör det, men denna gång bada han med henne *ler* Det såg väldigt mysigt ut, och hon var riktigt glad.
I morgon ska jag ev, följa med en kompis in till Kga. Har ju fått punka på vagnen så jag borde ju laga det först... Jäkla skit...
Men nu blir det natten.
Natti natti

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-27 21:21:17

Du har vinbär...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-27 21:43:03

Hej! Det är babysim imorgon. Vi har inte hört nått annat i alla fall :) Så jag åker dit. Vises imorgon va? :)

Postat av: Anki

Publicerad 2009-05-28 21:46:27

Hej!

Har du skickat rätt tror du...jag har inte fått nåt!

Men du ring först om du kommer för jag tänkte iväg till samhället en sväng, men jag vet inte riktigt när det blir...



Pussa grynet! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela