♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

12/5...några dagar kvar

Publicerad 2009-05-12 22:17:52 i Allmänt

I dag var det en regnig dag, men varm... Vi har varit ute nästan hela dagen. Grejjat på gården. När kl va 5 så stod jag här med spaden i högsta hugg! Men inte kom det någon, som ville ha något grönt nergrävt...hm! Så jag fick fortsätta kratta och plocka. Kim satt i vagnen och lalla. Sen kom pappa och tog med sig henne och gick omkring. Nu på kvällen har vi städat här hemma, inne! Usch. Sen kom vi på att vi var väldigt hungriga...Konstigt, inte ätit sen typ 1 på dagen. Nu var kl 9! Så Putte tog med sig Kim och åkte och handlade. Jag städade lite mer under tiden. Sen gjorde jag mat. Lövbit och strips med beasås. Går snabbt och är gott. Sen ringde en kompis, ville att jag skulle med in till Kga i morgon för att kolla på en dop present. Hon hade funderat på att köpa ett träd till Kim, JA det låter jätte bra sa jag med ett stort leende på läpparna. Får se vad det blir. Nu blir det natten för mig. Putte ligger i badet som vanligt....
Vink vink

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-13 19:56:33

Seriöst. Räknar du dar tills du fyller? Du har ju inte ens lämnat in en önskelista än...

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-05-16 23:51:11

Lilla gumman!

Kims dop! Det har jag väl inte missat för allt i världen! Det var så fint ler



Kram kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-18 10:01:46

Det är väl klart =) Skulle jag aldrig missa =) Det var så fint...

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela