♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Vilken regnig dag...

Publicerad 2009-05-08 16:17:02 i Allmänt

I morse var det jätte fint väder! Solen sken och det blåste inte så mycket.
I dag har jag dammsugit och grejjat lite.Sen ringde svärmor, så vi tog en promenad dit. Vi åkte till Netto och Ö&B en sväng. Stanna till och käka på McDonalds. Nu är vi hemma igen jag och Kim. Ligger i soffan och myser, Kim ligger på min mage... och snarkar så gott. Himmla mysigt. Det smattrar av allt regn på fönstrena. Jag har tänt lite ljus. Ser att jag måste grejja med akvariumet oxå. Malen har gjort något så pumpen ligger på botten...Han kanske bara visar att den behöver göras ren. Jaja får ta det en då. Nu säger datorn att det är dåligt med ström. Och laddaren ligger på golvet, så den når jag inte. Hörs kanske senare. Ha en bra och regnig dag.
Kram kram från oss i soffan *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela