♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Vill ha!

Publicerad 2009-05-28 22:10:04 i Allmänt


Det är en kombinerad cykelkärra och vagn! Gissa om jag vill ha den. Kostar 6999:-
Har önskat den av min älskade sambo, men det är väl bara att fortsätta önska...

I går var jag in till stan med några kompisar och deras barn. Var i massa affärer och handlade. Kim var på ett underbart humör hela tiden, fast när är hon inte det... Bara när hon är trött eller hungrig. Vi fikade på Cafe Kulan, några åt. Men jag tog bara n kaffe, och en liten bulle *fniss'*. Kim fick mat, och en ny bytt blöja. Sen forsatte vi att springa i affärer. Letade efter ett par snygga jeans till Kim, men hittade inga. Men hittade en massa annat snyggt och gulligt *ler*
Vi var hemma ganska sent igen, eller sent och sent kl va väl runt 6 halv 7 när vi var hemma. Det var svårt att hålla Kim vaken hela vägen hem men det gick. Väl hemma fick hon lite gröt och en "tutt slurk"... Sen somna hon skönt, utan problem. Putte och jag gick och la oss innan halv 10!

I dag regna det som tusan ute, och blåste storm! Igen. Det va meningen att jag skulle ta och gå till Berget. Vi skulle ha avslutning med Öppnaförskolan. Det är bara öppet tom den 5/6. Så nu får vi passa på och gå dit. Jag hade klätt på oss ordentligt i morse och gjort i ordning allt som skulle med. Hade skickat ett sms till min syster som bor i närheten men hon svara inte. Tänkte gå dit efteråt. Men när jag var på väg till Berget så ångra jag mig, orka inte gå dit i det väder som va. Bara 10 grader varmt...burrrr. Så jag tog en lååång promenad med Baltazar i stället. Hoppas på att min syster ska höra av sig, annars får jag väl ringa henne. Tänkte om det blir fint väder i morgon ta en promenad ner till henne. Tror Kim skulle tycka det va kul.
På eftermiddan har vi varit på babysim igen, sista gången. Lite tråkigt. Men nu är det väl bara att åka till badhuset och bada! Så det får vi väl ta och göra nån gång nu, snart! Kim älskar att bada och plaska. I dag fick barna prova på att åka rutschkana! På magen rakt ner i vattnet. Efter badet åkte vi till McDonalds. Sen till Kims farmor, farfar och faster. Faster Anna hade en kompis där. Så hon va tvungen att visa upp Kim *ler*. I dag har vi oxå varit till fotograf Saxin och hämtat ett ark med kort. Från när vi tog kort till dopet. Himmlar vilka fina kort!!! Vill ha alla. Så det blir nog att köpa alla fast en stor förstorning på en naken Kim. Vi hade ju lurat med gammel mormor och morfar på några kort, dom vart jätte jätte bra!! Synd att dom inte är kvar...
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
Vink vink

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-29 08:57:46

Tack =P Hoppas att det ska gå bra med Cappe nu... Har ju aldrig varit på hamsterutställning förut hihi...

Ja, det är klart att dom också ska ha kort från dopet =) Det är bara du kommer, jag är ju nästan alltid hemma =P

Du får hälsa till Vivi och Leif om du pratar med dom...

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela