♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helgen....

Publicerad 2009-11-16 16:05:26 i Allmänt

Här rullar dagarna på, Kim snorar, hostar & nyser om vart annat... I söndags så var vi i väg till Vc igen. Men det är inget fel på henne....skummt. Hon fick hostmedicin eftersom den andra tagit slut. Sen var det bara att åka hem och göra mat. Kim sov nästan hela dagen.... Med pappa tätt tätt intill sig.
I lördags så var Putte ute på party. Jag va sugen på att förlja med, men eftersom inte Kim mådde så bra så stannade jag hemma med henne. Känndes inge bra att lämna henne, när hon inte mår bra. Lilli skulle köra in Putte och hans bror till Kga, så hon tog med sitt Wii hit. Efter att hon skjusat klart på dom så skulle vi spela lite Wii hade vi tänkt =) Men först av allt så baka jag pizza till oss alla. Mummmma, kan hända att botten vart en aningen torr... Men den var god iaf. Alice och Baltazar var oxå med och baka =)

Jag ska nog hinna med och sno en bit....ser riktigt gott ut....


HA, jag fick den!
Resultatet....

Det va kul att spela Wii! Vi hitta ett biljard spel bland alla skivor =) Men innan vi kom på hur det funka, ujujuj...

Givetvis så var Baltazar på hugget! Alice ville bara vara med...

Nu ska vi busa lite på golvet. Kim sitter och kastar boll till Baltazar just nu =) Alice ligger mitt bland allt och bara tar det lugnt. I morgon släpps gris sprutan här. Tror jag ska försöka ta mig dit för att få en...Men först ska jag ha barnvakt till Kim... Man vet ju inte hur länge man kommer att få sitta där!
Byebye

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-11-17 19:41:55

Vi får fixa en dosa till hunden

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela