♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helgen

Publicerad 2009-11-30 22:02:20 i Allmänt

Helgen : I fredags var vi i Valsverket på julshow. Jäklar va kul det var!!! Det va länge sen jag hade så roligt :) Vi var nog hemma vid 3 tiden... hamna på efterfest :) Tänkte att nu jäklar blir jag nog sängliggande hela lördagen, men nä då. Jag var så rastlös! Ingen huvudverk eller något annat, förutom en väldigt hes röst *hahahah* Jag har pysslat lite mer här hemma, satt upp julgardiner och lite så, den här gjorde jag i söndags kväll....

Jag vart faktiskt riktigt nöjd :) Tyckte den vart fin...
På söndagen så var vi på stan i Kga en sväng och kolla på julskyltningen. Me det va inte mycket att ha...Vi såg inte en enda tomte, jag vart riktigt besviken. Tomte***! *tsss* Nä då jag gillar tomten :) Och allt som hör julen till! Speciellt alla paket *ler*. Köpte en vinteroverall till Kim, några nya vantar(fingervantar)...och en boll.
Kim fick oxå med sig ett gäng ballonger hem! Från olika ställen. 6st ballonger lasta vi in i bilen. Tur inte Baltazar var med, för ballongerna hamna i hundburen...

Och så är det slitskydd på rumpan :) Perfekt! Kosta 299:-
På kvällen försökte Kim leka med katten, men då ska bara Baltazar vara med....




Nätet är så segt just nu så jag skiter i detta nu! Blir bara irriterad.
Ha det så bra alla! Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-12-02 21:13:26

Ja var 17 va tomten???

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela