♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

:(

Publicerad 2009-11-03 16:43:28 i Allmänt

Ja sitter här och känner mig väldigt ledsen. Allt handlar om den lilla resan jag och några tjej kompisar skulle göra i morgon. Vi hade bokat detta datum för ca 2 månader sen. Helt plötsligt har min sambo kommit på att han kan inte ta ledigt och att jag inte har några pengar att åka för! Jag har sett fram i mot detta så otroligt mycket, vi hade bokat spa och solning och massa gott. Bara njuta och ladda batterierna på nytt! Och eftersom min sambo prongt inte kunde/ville ta ledigt så hade jag ordnat upp med barn vakt. Men då passa inte det heller, så då kom han på att jag inte hade några pengaar att åka för. Jag tycker det är SÅ fel! Hade det handlat om honom så hade det inte varit några problem alls att ta ledigt eller bränna pengar! Han pratar dessutom att han ska åka till USA i december i 1 vecka, med sin arbetsgivare! Hur, varför???? Och jag ska bara vara borta 24tim. Resan kostar 500:-och det räcker för mig med 5-700:- i fickan. Han kan ju bara glöma att han ska någon stan! Nu ska jag leka med min underbara dotter, var bara tyungen att skriva av mig lite.


Fy fan säger jag bara, så ledsen!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-11-03 18:48:19

Box på han

Postat av: Helena

Publicerad 2009-11-03 21:12:22

om det vore jag skulle jag bli så förbannad så att taket skulle lyfta här hemma:P och jag antar att du inte är på nåt vidare humör. men du har ju din underbara dotter som inte sviker iaf :) alla vi som älskar våra döttrar klappar nu!! "KLAPP KLAPP"

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-11-03 22:51:17

Men stackare! :/ ge han en spark i röva! Det är så klart du ska åka! Du är värd det! Kram på dig Anna!

Postat av: Norrlandsbrud

Publicerad 2009-11-04 15:46:36

BYT KARL han är inte värd dig. Något riktigt fel på han är det. STÅ på dig bruden , Kram från en som vet!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela