♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

hm...

Publicerad 2009-11-10 20:55:45 i Allmänt

Nu har Kim blivit sjuk. Hostar, nyser och snorar! Det började i fredags så i måndags så var vi i väg till vårdcentralen. Men det är en vänlig förkylning, hon fick lite host medicin. Sen köpte vi nässpray och alvedon. Nu ligger vi här i sängen och kollar på tv...Eftersom inte Kim vill sova. Inte det lättaste att få henne att ligga stilla. Så hon kryper mest runt här och pratar rycker hunden oh katten i pälsen, sen skrattar hon och gör något annat bus =)

I morgon fyller Baltazar 2 år! Börjar bli stor pojke =) Det får räcka, måste försöka få Kim att sova...hon är ju såå trött. natti natti

Lilla Baltazar bara 9 veckor



Min super fina hund!

Kommentarer

Postat av: Linda, Harry (& Enzo)

Publicerad 2009-11-11 10:35:49

Grattis Baltazar =) Hoppas att du får en toppen födelsedag... Du kanske skulle vilja komma och leka med Harry nån dag? Det är så ensamt här för honom och oss utan våran älskade Enzo :´( Kramar på er!

Postat av: Helena

Publicerad 2009-11-13 09:17:45

grattis lilla paddan;) Richie fyllde 4 år här 30oktober:)

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-11-13 21:19:43

Min pajas

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela