♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jul pynt :)

Publicerad 2009-11-26 20:30:15 i Allmänt

I går så baka jag bullar :) Fast inte till vem som helst... Till våran gammla granne! 2 plåtar till bara han :) Hoppas han blev nöjd. När vi bodde där, så bakade jag alltid en plåt till honom. Och inte ska han bli utan bara för att vi flyttar där i från. Farmor&co fick lite bullar oxå :) I dag då, i dag har jag börjat pynta! Men måste handla lite saker...julgardiner, julstjärna...ja det va något mer jag tänkte på....hm...kommer nog på det sen. Jo just jaa, en julgran! Men den ska inte upp än. Och då måste jag ju ha saker att hänga i den oxå :) Ja ni ser...måste handla *hihi*
Jag var upp till syster yster en sväng när vi va där förut oxå, hon hade inte mycket för sig inte *hihi*. Kim fick ett fint hjärta som jag hängt upp på öppna spisen, och så fick jag en strut :) Den hänger i köket på ett av köks skåpena. Hon skulle göra en julstrumpa till Kim att hänga på öppnaspisen, en sån man kan lägga en liten julklapp i :) Hon är så duktig min syster på sånt där, sy och pyssla! Hon gör super fina saker! Men nu ska jag ta och kliva in i badet, massa skumm och bubbel. Härligt. Ha det nu så bra!
Just ja, GRATTIS till min systerdotter som fått jobb!!!!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-29 21:14:54

Tack Tack underbara du <3 Jag får försöka titta förbi nån dag =) Hoppas allt är bra med er... Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela