♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kim ♥

Publicerad 2009-11-08 21:33:06 i Allmänt

I fredags så bestämmde jag, Putte och Kim att vi skulle prova att sluta med napp... Vi såg det hela framför oss vilken jobbig tid det skulle bli, grinigt, argt, sena kvällar och svåra middas lurer. Men det hela gick jätte jätte bra! Första natten var lite sisodär, svårt att få henne att somna utan nappen, så jag tänkte att jag tar upp henne och låter henne somna på mig i soffan, så efter ca 10min sov hon. Hon vaknade 3 ggr på natten och ville ha sin napp. Jag la ner henne igen och strök henne på huvudet tills hon somnade. Dagarna struntar hon nu helt i nappen. Och nu söndag så är hon helt napp fri :)
Kim har nu slutat med napp helt! Hon är så duktig min lilla sessa :) Jag har precis nu natta henne och i dag somnade hon för första gången utan problem, kanske betyder att hon nu glömt bort nappen?! Klart det gör, stor tjej nu *tsss*

Idag har Kim namnsdag! Hon heter Kim Vendela och i dag är det Vendela. Grattis stumpan
I helgen, lördags så kom Lilli hit och hämtade mig. Vi skulle och handla, men vart?!?!
Jag rymmde hemifrån....upps, ingen mobil eller något annat *hihi* Så det va inte det lättaste att få tag på mig kanske och fråga vart jag tagit vägen. Men allt hade gått så bra här hemma :) Vi hamnade i Örebro! I många timmar. Vi skulle till Jula och fisk affärer. På Jula köpte jag en kattlucka till Alice, så hon kan gå ner i källaren...hon älskar att få vara där nere. Antar att hon jagar alla stora spindlar! Usch rysser i hela mig. Till Putte en kabel, men den dög inte. Som vanligt typ. Ja det va det jag handlade, inte kul att shoppa utan pengar! Just ja jag köpte mig faktiskt ett par snygga örhängen, hjärtan, 25:-. Så jag kunde inte låta bli :) Och så har jag hittat en mobil som jag vill ha! En Sony Ericsson Aino! Så j*vla snygg, jag gillar Inte Sony Ericsson annars men denna vill jag verkligen ha!!!

Snygg???? JAAA finns både i svart och i vitt.




I dag söndag så började vi dagen med en promenad, Jag, Kim, Baltazar och Lilli.

Fullt påpälsad för en morgon promenad. Tog på henne den tjocka varma overallen bara för att hon är snorig och lite förkyld. Efter promenaden så åkte Lilli och jag till en kompis för att kolla/hämta fisk. Åh fiskarna var såååå fina så jag var tvungen att ta med dom hem, Smörbult. Kommer inte i håg det latinska namnet just nu... Lilli ska ha 2st av dom, men jag ska försöka se skillnade på dom för det är 2 lekpar...Lätt?!?! Någon som vet ett bra knep att se skillnad på hane/hona? Jag har läst att det ska vara storleken. Får väl se om jag lyckas.
Men nu när dessa fiskar kom i akvariumet så insåg jag att jag vill ha ett större akvarium! Typ 100L eller större. Skulle va skit kul! Ha, ska nog önska mig ett i julklapp. Då kan ju inte Putte säga Nej...eller?!

Typ denna storlek skulle ju inte göra något(500L?) Men jag tror jag tar och startar med ett liiite mindre *hihi*
Lite senare på kvällen var vi till gravarna, och tände lite ljus... Det är ju fars dag i dag...
Efter det så åkte vi till Kims farfar, han fick en blomma och en 10a lott :)
Avslutar med lite bilder, fick massa av Lilli med här är några :)
Klicka för att få dom större.


Mmmmm va äckligt det är med bubbelvatten!
Det får räcka för denna gång :) ha det så bra.
Puss&Kram
Nu sitter jag här och blir SUR, för det går INTE att ändra på texten högst upp på sidan! Och jag vet inte ens hur/varför den blev så!!! Åh! Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela