♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Mys

Publicerad 2009-11-13 22:21:38 i Allmänt

I dag har varit en ganska bra dag. Vi började dagen med ett besök till Bvc, med Linda&Harry som sällskap på promenaden dit =) Kim har fått utslag på hela kroppen, dom syns inte men känns och hon kliar på dom. Ev så är det en allergisk reaktion, eller så hör det ihop med förkyllningen som hon har...mest troligt sa dom. Så det tar ca 3-4 veckor innan det märks med salvan hon fick. Efter det knalla vi hemåt igen. Kim somna i vagen så skönt. Satte på lite kaffe när vi kom hem och snacka lite "skit" med Linda =) Efter en stund vakna Kim så hon hann att umgås och busa lite med Linda innan hon vart tvungen att hämta sin äkta hälft på jobbet. Kim lekte vidare på golvet och jag ställde mig och gjorde mat. Några timmar senare så kom pappa hem och vi åkte till Kims farmor&Co. Dom hade beställt mat från Kinan! Åhhh va gott, så då gjorde vi med det =) Åkte hem och käka, Kim käka oxå givetvis men bara lite joghurt. Hon ville mest ha bara för att vi satt och åt. Hon är så go. Efter det så tog vi en promenad, HELA familjen =) Jäklar va mysigt! Tänkt om man kunde få med honom på mer sånna promenader...händer inte ofta! Nu har vi nattat Kim och kollat på IDOL.

En morgon trött kisse väntar på att vi ska ta en kopp kaffe =)

En sjuk Kim somna gott i soffan

En morgon trött hund som mer än gärna ligger kvar tills vi har klätt på oss och är på väg ut...

Alice älskar verkligen sin tunnel, smyger/leker med Baltazar genom den

Hela barnaskaran =)

Lilla Alice och pappas sko....mummmma?!?!

Baltazar kollar när det snöar, han älskar snön precis som mig =)

Kim sitter och väntar på att få mandarin, hennes favorit frukt helt klart
Det va lite härliga bilder på mina barn.
Någon som är intresserad av ett tarrarium?

Intresserad? Hör av dig =)

Kommentarer

Postat av: Bara jag

Publicerad 2009-11-13 23:58:06

Vilka bilder, den hunden är ju för go! Katten verkar ha kommit till rätta. Med både barn och hund att hålla kollen på ;)Keep up the god work

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-14 07:51:25

vad ska du ha för pris på terrariet ifall ja hittar någon..

Postat av: Linda & Harry

Publicerad 2009-11-16 07:12:37

Tack själva =) Det var skönt att få komma hemifrån och få försöka tänka på nåt annat en stund...

Ja, det får vi ta och göra...

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela