♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Nöff nöff....

Publicerad 2009-11-17 16:34:44 i Allmänt

I dag har vi varit i väg och tagit influensavaccin. Hela familjen. Trodde inte Kim skulle få göra det eftersom hon haft feber och är lite förkyld. Men bara hon inte haft feber i dag och över 38 var det ingen fara sa dom, så hon fick sprutan hon med =) Så nu är vi skyddade allihop?!?! Kim ska ha sprutan 1gång till medans vuxna räcker det med 1ggr. Det hela gick jätte bra, Kim vart först ut. Sa inte ett ljud, titta bara på sköterskan och vinka... När det var min och pappas tur skratta hon och vinka till oss =) Hon ÄR så duktig min lilla tjej! Nu är vi hemma alla igen, har käkat lite mat och nu sover Kim och pappa i sängen. I morse var Kim riktigt busig! Rätt va det var så var det jätte tyst ute i köket.... Innan dess hade hon suttit och grejjat lite med skötväskan. Så jag visst att hon gjorde något bus eftersom det vart så tysssst. jag tog med mig kameran och smög ut mot köket. Hm...skötväskan var inte kvar i hallen....smög vidare....Inne i köket bakom Baltazars mathink satt hon, med skötväskan....Säga va man vill men hon är ju inte dum....




Nu ska jag fortsätta och plocka lite, medans dom andra sover =)
Ha det bra alla
Pöss&Kram

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-17 22:45:56

Skönt att de gick bra med vaccinationen :)

Haha, känner igen dedär med skötväskan, att blöjjor kan va så roliga ibland!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-18 08:27:08

busig liten tjej men otroligt go:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela