♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Snart JULAFTON!

Publicerad 2009-11-24 21:22:27 i Allmänt

Så bara att hoppas på massa snö nu oxå då! Jag vill och hoppas på en VIT jul! Är bara så det ska vara snö på julafton, så tomten kan komma fram på sin släde *ler*
På fredag ska vi på Hells Jingle Bells i Valsverket!

Det ska bli jätte kul! Undrar om man ska ut efteråt eller om det är natten efter det...hm...
LillAnna har lovat att göra mig snygg, hihi som vanligt. Hon är så j*vla duktig på det!!!
Snart fyller lilla Kim 1år oxå. Himmlar va tiden går fort!!! Tyckte nyss vi va på BB...
Mer då, jo jag skulle vilja ha nya kläder. JEANS! Åh va jag saknar att ha jeans på mig! Känner mig snygg i jeans. Men har inte ett enda par!!!! Ska önska mig nya kläder(jeans) i julklapp! Eller pengar så jag kan köpa jeans...nä då bränner bara Putte mina pengar på annat *tsss* Ett present kort kanske *hihi* Hm undrar om man ska ta och skriva sig en önskelista? En bra ide?
Nu ska jag ta och krypa ner i soffan med en rostad macka och ett glas mjölk!
Ha det så bra nu alla!
Pöss & Kram

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-11-26 11:43:35

åhh det där skulle jag oxå vilja gå på men wildus är lite för liten för o hänga med på sånt där. och barnvakt vill jag inte ha än till henne.

kanske får gå nästa år :D

du kan väl rocka lite för med då :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela