♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Vinn en Canvastavla!

Publicerad 2009-11-04 19:13:54 i Allmänt



Jag tävlar om en valfri
canvas med eget motiv inklusive frakt till ett värde av 600:- från Canvastavlan hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
Reglerna är enkla och alla kan vara med!

Tävlingen avslutas 16:e November klockan 12,00
  • Skulle jag vinna så blir det en bild på Kim, antagligen en bild från dopfotografen. Eller en bild på Kim och Baltazar!

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2009-11-04 22:22:19

Gumman! Va fan fick du inte åka??? Det hade väl varit kul och det är du allt värd! Vi kanske kan åka du & jag, haha...

Nåja, ta hand om Kim kan han allt göra ett dygn, taskfisen!



Jag hör av mig!

Kramisen på er! Puss på gumminäsan från mormor!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela