♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Grattis Robban 18år!!!

Publicerad 2009-10-11 20:06:31 i Allmänt

Ja nu var det ett tag sen jag uppdatera er *hihi* Igentligen har det inte hänt så mycket... Jag har inte riktigt orkat uppdatera... Känner mig trött och allmänt tråkig :(
Putte har INTE börjat grejja med dräneringen än... Och man vet inte om han kommer göra det detta år heller... Åter står lixom att se, mycket prat men liten verkstad, eller är det inte så man säger *hm*
I fredags så fyllde Puttes lille bror Robban år, han blev hela 18år! GRATTIS igen :) Vi var på Harrys i Karlskoga och käka midda. Vi var ganska många, Vi3, Svärmor&co, Kims gammel farmor&farfar, Puttes andra lille bror&hans tjej och sist men inte minst Lilli :) Det va jätte trevligt, och väldigt gott! Hade sen tidigare på dagen redan bestämmt eller visste vad jag skulle käka. En biff, och den skulle vara blodig! Mummmma kan jag lova. Har du inte prova att äta blodigt så gör det, det är sååå gott. Och så gärna med ett glas rött till! Åååå va gott. Längtar redan tills nästa ggr vi ska ut :) När nu det blir... Inte det billigaste direkt. Bara Putte och jag åt&drack för ca 1200:- Uj va billigt, NOT.
Under maten så satt Kim och klämde på en go pudding i blöjan.... Efter en stund börja det lukta väldigt... Så det va bara att gå i väg och byta, faster Anna sa att hon gör det så fick jag äta och ta en brake från blöj bytandet. ja tack va snällt! Så jag fortsatte att äta och snacka. Efter en stund kommer Farbror Robbert... -Anna behöver din hjälp. Hm jaha, så jag gick i väg. Och OJ! Jag kommer in på toan, där sitter både Anna och Kim på golvet, Kim står... Det va bajs överallt! Kim hade gjort riktigt bajs kalas! Och jag had inte med mig några extra kläder!!!! Pucko jag. Så vi fick åka hemåt... Kim satt i bara blöja och jacka. Men hon hade filt över sig så hon frös iaf inte. Halvvägs hem så somnade hon. Hon vakna inte ens när jag bar in henne till sängen... Och vakna inte förens halv 8 på lördagen...Så hon va riktigt trött. Ja och på lördagen så jobbade jag, typ som vanligt på lördagar nu :) Men det är så kul! Efter det åkte vi hem och gjorde inte ett skit, JAG hade sååå tråkigt! Jag var så rastlös. Ville bara att någon skulle höra av sig och säga, ska vi gå ut???? Men inte fan hörde någon av sig :) Så jag satte mig och sappa mellan olika kanaler på tvn. Och helt plötsligt dök det upp något som jag inte sett och hemst gärna ville se! MAMMA MIA! Så bra det va. Till och med Putte gilla den! fast han muttra lite när dom sjöng och dansa...hihi. Men den var riktigt bra! Efter det så gick jag och la mig, Putte somna i soffan... Så jag vet inte när han kom och la sig riktigt... I dag har vi varit uppe till några kompisar och fika, efter det åkte vi in till Kga och handla lite. Sen hem igen och städa. Rensa ur skafferiet och kylen. Fanns en hel del att slänga... Och nu sitter jag här, Putte natta Kim. Kim har kommit på att man inte ska sova när jag gör det, utan man vill upp till mamma igen så fort hon ligger ner. Men går pappa in och nattar henne ligger hon så snällt kvar :) Så nu sover hon skönt. Jag ska ta mig en promenad med baltiz, ställa ut soptunnan oxå. I morgon är det tömming. Och nu är det Ensam mamma söker oxå.
Just ja, Kim är anmäld till fort, babysim oxå! Det ska bli så kul :) Få åka till badhuset och bada lite igen. Så den 19/10 startar det. (tror jag det va) hihi
Nä nu ska jag fortsätta med mitt. Ha det så bra.
xoxoxoxox ja för ni vet väl va det betyder ?!?!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-10-12 18:18:43

ängtligen uppdaterar du! Hihi :D

Kramkram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela