♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

piiiiip

Publicerad 2009-10-17 21:33:51 i Allmänt

Jaha, vad händer?! Jag har ingen aning... Händer inte så mycket, vi har grejat lite ute på gården. Fått undan lite "skit" och Putte har som vanligt lekt med vrålåket. Tänk om han kunde göra någon nytta oxå....Men men man kan väl inte begära för mycket. På måndag börjar Kim babysim igen OM hon nu inte är sjuk. I dag har hon haft feber lite från och till. Men endå varit myket pigg och glad. Och vet ni, Jag och några härliga tjejer från föräldragruppen och boka en härlig kryssning med Birka vi ska bada och ha så jäkla kul. Den dagen vi åker har Birka slutsålt. Gissa om det kommer vara mycket folk! Och underhållarna på båten är Thorleifs! Haha :) Men jag ser i fram mot denna dag så in i norden! Jag ska få komma bort en stund och njuta. Men jag kommer antagligen sakna Kim otroligt mycket! Hon ska ju vara hemma med pappa så det blir nog spännande och kul
Och nu till en väldigt väldigt piiiiipig hund som tycker såå synd om sig själv. Hans kompis, TJEJ kompis löper! Och han har verkligen fattat va GOTT hon luktar!!! Hela "dasen" hängde ut som en tarm på han, och ju mer han längta efter henne, ju längre vart "den"! Kompisarnas lilla son undra vad det var som hängde ut från baltiz mage. Mamma förklarade att det va hans snopp... USCH varför??!?!?! -Jo han är kär i Maja. Jaha....men varför?! Mmm svårt att förklara var det!
Och efter att han varit med oss ute på gården i leran så var det bara att ställa sig i badkaret. Men det gillar han, inga större problem. Klättrar så duktigt upp själv :) Nu ska jag kolla på tv, Titta han snackar. Tycker den är rolig. Här kommer lite bilder :) Kram kram






Mina två älsklingar


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-21 07:19:33

Tack =) Ja, det gör dom verkligen... Dom tycker att det är super härligt att ligga ute på sina täcken i solen =) Jag hoppas att snön kommer snart också, så att Enzo får uppleva det bästa han vet en gång till och när han kan vara ute så mycket han vill också =) Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela