♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Huvudverk

Publicerad 2009-10-04 10:28:03 i Allmänt

Japp! Ligger här i soffa, saknar min dotter otroligt mycket och hunden med givetvis. Det är väldigt tyst och tomt utan dom! Lilla Alice ligger här, tätt tätt intill mig i soffan :) Hon spinner så man knappt hör tvn... Hon däri mot gillar nog att inte hunden eller ungen är hemma. Så hon får lite ensam tid med oss :)
Nu ska jag nog ta mig en alvedon, klä på mig och så ska vi försöka ta oss hem till farmor&co. Jag tyckte vi kunde gå dit så får vi lite frisk luft och piggnar till :) Men vi får se hur det blir...
Ha en skön söndag nu
Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela