♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sjuklingar

Publicerad 2009-10-24 20:56:51 i Allmänt

Ja, Putte och jag är sjuka, men jag är på bättringsvägen och har nu orkat mig upp till datorn :)
Min svärmor har varit helt underbar i veckan! Hon har hjälpt mig med Kim och Baltazar, eftersom jag inte har orka gå ut med han. Eller orka leka med Kim... I torsdags var jag till Vc(vårdcentralen) och fick medicin. Dom tog massa prover för både det ena och det andra...man vill vara på den säkra sidan sa dom :) Men bara så ni vet, svininfluensan...börjar med kraftig hosta. Så nu vet ni det :) Putte har varit till Bvc med Kim och hon bara växer och växer, följer sin kurva. 091022- vikt 8600g, längd 74cm lilla sessan
Baltiz har så tråkigt nu när vi är sjuka....han sover, piper, tittar på mig med sina ledsna ögon och piper lite till..stackarn. Men han har haft lite tur han med. Kompisar har varit här och lånat honom för lite promenader :) Tack! från oss båda :)
Just ja Kim har börjar babysim oxå, fortsättning... Hon tyckte det var jätte kul och plaskade som en liten tok. Men jag vet inte om det blir någon fortsättning tyvärr. Jag tyckte inte det var så mycket att ha. Jag kan lika gärna åka in med henne och bada lite ist. Instruktören var inte något att hurra över direkt, tråkigt men sant. Så får se vad vi gör... Nu kommer lite bilder på vad Kim pysslar med närvi är tråkiga... Just nu är hon hos faster Anna :) Så jag har fått undan lite i köket och så hade jag tänkt dammsuga, men så slog huvudverken till igen. Men får se jag kanske ska ta det lite lugnt och försöka igen. Kram kram.
Och Ett STORT GRATTIS till min syster :)

Kim tar väl hand om sin docka






Kim&Baltiz delar majs krokar



Mmmm det va gott....

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-10-24 23:13:14

Lånar honom imorn om det inte spöregnar.

Cool hon är som pysslar med dockan. Pyssla hon inte om er?

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-10-25 16:26:54

Hej! De är för små, det är därför de ska säljas :) Det är inte Liams första par skor, för då skulle jag behållt dem! Allt är bara bra här! Kissen växer så det knakar! Han ser mer elle rmindre vuxen ut nu :) Hur är det med er? Har de blivit bättre med sjuklingarna? Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-26 07:14:31

Sötis Kim <3 Va tråkigt att ni är sjuka... Jag som hade tänkt att hälsa på er nån dag efter att jag har varit på Communicare... Men då får jag nog vänta ett tag så att jag inte får en knorr ;) Krya på er! Kramar

Postat av: Mamma (syrran) =)

Publicerad 2009-10-29 13:06:04

Hallojs gumman!

Näpp idag är det fullt upp...tvättar och ska spackla väggarna! Måste försöka hinna måla innan helgen, det är brådis med stegen...en eftertraktad liten rackare, hihi...

Annars hade jag gärna kommit, men kommer en annan dag...ringer väl först så ni är hemma?!

Krama Kimmis och puss på näsan!



Nu hoppas jag det går det här, det brukar försvinna när jag trycker på skicka??



Hör av mig!

Kramelikram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela