♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Vrålåket....

Publicerad 2009-10-02 21:40:37 i Allmänt

Japp, Putte har skaffat sig ett nytt vrålåk. Denna kom han hem i, i onsdags....

Haha grannarna lär ju undra!
I dag har vi rivit altanen. Och i morgon ska Putte fortsätta...Själv ska jag jobba, så vi får väl se hur långt han hunnit komma tills jag kommer hem. Ska bli kul att se :)
Vi har inte kunnat köpa grejjer till dräneringen är, för jag har inte fått några pengar denna månad. JÄKLA FK(försäkringskassan)!!! Usch. Hoppas verkligen dom kommer på måndag. Annars jäklar!
I går fick Baltazar duscha, halft bada :) Han hoppar frivilligt upp i badkaret, han tycker om att duscha :) Och han blir ju så himmla ren och go. - Oj ska han se ut så, vilka färger sa vi till varandra i går. Hihi badvattnet vart helt svart...
I dag, förmiddas så var Kim och jag på fika hos en annan tjej från föräldragruppen. Jätte kul alla tjejer med sina barn var med! Super härligt och väldigt gott fika! Efter det kom Putte och hämtade oss, skulle i väg och besikta bilen och sen handla litte. Bilen gick igonom utan anmärking!!!JIIIIPPPPI. Putte grejja med bilen hela onsdagen, och det gav ju resultat! Bra gjort älskling.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ta och krypa till kojs :)
I morgon ska Baltazar få följa med matte till jobbet, det kommer han nog att gilla. Det va länge sen nu... Men Hś hundar är ju med, så helt ensam och tråkigt kommer han inte att ha.
Ha en underbar helg.
Avslutar med en bild från träffen.


Bara en liten tjej som fattas på bilden... :)

XOXOXOXOX :)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-10-02 23:38:42

vilken härlig bild! Blir det ingen bio förresten?

Älskar dig, kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela