♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Alla mina barn

Publicerad 2009-09-22 20:41:00 i Allmänt

Jaha här händer det inte så mycket, dagarna rullar på och vi tillbringar det mesta av timmarna på Öppnaförskolan eller hemma... Putte är i väg på jobb igen så det det tråkigt. Katten som jag hämtade i fredags har fått namnet Alice, Kim valde det och faster Anna :) Alice haar kommit till rätta och leker och busar med allt som går och inte går...Hon blir bara busigare och busigare! I går var det nära att en blommkruka åkte ner på golvet, men bara nära... Hon är ganska så klantig :) Baltazar tycker hon är okej, han bryr sig inte om henne. På nätterna ligger dom brevid varandra. Alice vill helst ligga på mig eller Putte. Vilket Baltazar tycker är helt okej, han ligger gärna tätt tätt intill husse :) Det märks väldigt väl på Baltazar när husse är borta. Han piper och gnäller så fort han hör en bil komma åka förbi eller komma. Stackars liten :( Eller om någon frågar något om Putte så gnäller han och tittar sig omkring.
Nu ska jag kolla vidare på Idol :)
Avslutar med lite bilder.

Klicka för att få större bild :)
Oj endel hamnade visst på sniskan, men vrid på skärmen så blir dom åt rätt håll *ler*
Jäkla reaplan som flyger omkring och skrämmer skiten ur mig! Fy inte skrämma en mörk rädd på detta vis, jag får för mig så mycket tokigt!!! FYYYY på er :)
Nu så blir det te och macka, soffan och tv :)
Kram kram på er alla underbara

Kommentarer

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-09-22 22:08:29

Vad fin hon är Alice. vad stor lilla Kimmsan blivit! Jag har ju inte sett henne på så länge :)

Postat av: anna

Publicerad 2009-09-22 22:15:31

vilka fina bilder!

älskar dig kramkram!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-09-23 20:46:41

Check

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-24 10:21:46

Ja, va fan... Utan förvarning och allt...

Vilken liten goding du har fått hem =) Hon skulle passa att heta Dagny ju =P

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela