♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Fredags mys :)

Publicerad 2009-09-11 21:18:58 i Allmänt

Nu sitter Kims underbara faster här med mig eller oss. Kimsan har nyss fått lägga sig, hon satt här i soffan i mellan oss och la ner huvudet lite då och då. Jätte pömsig, lill stumpan. Vi kollar på IDOL :) Haha vilket program, vissa gör ju bort sig totalt. Men va fan, man måste ju våga lite oxå eller?! Haha jag vet iaf att jag aldrig skulle ställa upp, inte ens om mina vänner sa att jag kunde sjunga!
I dag har vi varit till Öppnaförskolan igen :) Kim vet direkt vart vi är när vi kommer upp dit. Det sprätter i hela hennes kropp. Jag klär av henne ytter kläderna och släpper ner henne på golvet. ojojoj vilken fart hon får. In till alla andra! Går i en himmla himmla fart. Hon bryr sig inte ett dugg om mig... Men hon är duktig på att ta för sig och kaxa med alla andra trollungar *ler*
Efter det så gick vi hem och vänta in LillAnna, och så gjorde jag lite mat. Måste ju ha mat låda tills i morgon oxå. Då det är dax att jobba! Ska bli såå kul. För i morgon ska jag jobba med Madde har jag inte gjort förut. Eller jo en pytte stund innan jag gick hem med min bebis mage *ler*
I dag åkte Putte i väg på jobb oxå, blir borta drykt 1 vecka :( SÅÅÅÅÅ tråkigt! F*n. Attas vad vi kommer sakna honom. Men vi får väl roa oss med Öppnaförskolan och massa kompisar :)
Oj när nu är det dax att kolla den nya "serien" som börjar. Kändisdjungeln på 4an.
Hoppas ni får en bra helg. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela