♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Länge sen...igen

Publicerad 2009-09-09 22:13:00 i Allmänt

Ja jag börjar väl med att säga GRATTIS till Lilli :) Hoppas du fått en bra dag, spec på jobbet...Vet ju hur det kan va där *hihi*.
Jaha mer då, jo jag har varit ute och haft kul. I helgen som va var det Björn Rosenström på Statt i Kga :) LillAnna Kims faster var barnvakt. Jätte snällt *love you* :) LillAnna sov här från lördag till söndag. Jag fick sovmorgon, ända till 11! Ååååå va det va skönt och välbehövligt. Fast innan dess var vi på marken i Filipstad. Faster Anna och Farbror Robban var med. Vi lyckades ha tur med vädret. Vi valde nog rätt dag... Hittade massor. Fast jag köpte inget.
På söndagen så var vi till Mcdonalds och sen skjusa vi hem LillAnna. När vi kom hem så hade Putte lovat att hjälpa Peter med badtunnan, och jag skulle med Lilli in till Kga och hämta fisk yngel. Trodde vi typ skulle få kanske 5-7st men jag tror det närmre var 30-40st! ojoj hoppas inte alla överlver, vart ska vi då ha dom. Äh Lilli får väl köpa större akvarium :) Hade jag nog gjort om jag haft råd...Skulle vilja ha ett större, men just nu räcker det. Väl hemma igen så sydde jag i hop en nät påst, ynglena va så små att dom inte fick att ha lösa med alla andra. Sen efter det var det bara att natta Kimsan. kl hade blivit massor.
Sen är jag ute efter en katt, en unge helst röd och måste vara långhårig :) varför jag vill ha en röd är för att Baltazar är röd. Skulle vara lite kul. Fast aldra helst skulle jag vilja ha en MainCoon, men det har jag inte råd med just nu. hade tänkt om Lillis kompis snart skulle börja med uppfördning, men dom katterna är nog lite för unga än...Men jag får va med när det är dax! Då ska jag f*n ha en :)

Lite fina bilder på fina katter, tagna från google. MainCoon katter.

På fredag åker Putte "ut" på jobb, i 1 vecka! Fy va tråkigt. Å jag ska jobba på lördag. Tur man har LillAnna, hon ska sova hos mig så jag slipper väcka Kim. Eller säga i från mig jobbet... Behöver pengarna så jag hoppas jag kan jobba så mycket som möjligt.
Nä nu ska jag ta och sova. Tidiga kvällar... :) Men det blir så mycket lättare att kliva upp på morgonen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela