♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Lite bilder från helgen

Publicerad 2009-09-13 21:02:05 i Allmänt

En nybadad go tjej
Kim kollar efter fåglarna på himlen
I lekparken, vi hade tänkt att gunga men det fanns inga gungor :(
Fick tyvärr inte in bilden åt rätt håll! *grrr*
Mitt akvarium...I det finns, 4 tetror, 2 guldisar, 3 ciklider. I påsen ca 10 ciklider till :) Men alla överlever nog INTE.
Skulle vilja ha mer fisk :) Du kanske har någon över, eller nyss fått yngel?! *ler*
Nä nu börjar NottingHill på 3an. Så dax att krypa ner under täcket.
XOXOXOX

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-09-13 22:05:47

Tänk att jag alltid visar upp min bästa sida!

Tack för en helt fantastisk helg!!

Älskar dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela