♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ny familjmedlem

Publicerad 2009-09-18 21:52:40 i Allmänt

Tiden går och Kim bara växer och växer, har fått massa kläder av en kompis så nu har hon lite kläder igen *hihi*. Denna vecka har vi tillbringat på Öppnaförskolan. Putte har varit borta på jobb. Han har varit borta i hela 1 vecka :( Så tråkigt men vi klara oss! I dag, från det ena till det andra *hihi* Så har vi fått tillökning i familjen. En liten MainCoon tjej *underbar* Hon är 6 månader, och är en Blue classic tabby. Och heter Misty, än så länge *ler* Här kommer lite bilder på henne


Nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan och kolla lite tv.
Ha en underbar helg alla vänner

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-19 08:12:43

vilken fin kisse jätte söt ju och va roligt för kim men en ny kompis att jaga..:D

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-09-21 13:01:30

Åh, ska ni ta över Åsas kisse?! Hon är så FIN!

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-09-22 12:25:19

Åh va mysigt med en kisse! :) Har ni hämtat henne nu alltså? Det va väll en sådan ras du ville ha också va? Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela