♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Örebro

Publicerad 2009-09-27 20:21:55 i Allmänt

I dag har jag, Kim, kims farmor, faster och farbror varit i Örebro :) Shoppat och shoppat. kim handlade ingenting, jag köpte mig en skön stickad tröja, en tunika och ett par byxor...Nu är det bara ett par snygga stölar kvar som jag verkligen skulle vilja ha :) kanske kanskicka efter...faster Anna skulle ju handla från ellos, kanske kan köpa med ett par snygga till mig :) I morgon ska vi börja riva våran altan och så ska Putte hämta en grävmaskin. OM dom får i gång på den....Men det ska väl inte vara något problem. Men nu ska jag ta och natta min lilla ängel♥ Hon råka ju somna på vägen hem från Örebro så hon är inte så trött, men gör ett försök :)
Kramis alla vänner

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-09-28 13:18:18

ja som du vet så förändras ju kroppen när man varit gravid och jag har väl runt 10 par jeans men tyvär så kommer jag inte i ett enda par. :P så jag skulle också behöva mej en shoppingtur i öreb´ro. men får väl vänta tills jag gått ner nåt kilo till:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela