♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Svinkoppor

Publicerad 2009-09-02 21:08:54 i Allmänt

Ja det har min lilla tjej råka ut för. Va till Bvc i dag och fick en tid till dr i morgon. Så det blir nog pencilin och kanske nån salva. Får se. Hon har prickar lite här och där, mest på munnen och knäna. I övrigt är hon sig själv, pigg och glad. Kryper omkring och river saker, min lilla busa :)

Va såld jag är på Tradera då! Hela lönen ryker på det där snart. Nä då så illa är det inte, men jag bara inte låta bli att köpa grejjer till Kimsan :) Skulle vilja ha ett par fina skor med ordentlig sula på. Hon vill ju ner på marken när man är ute och med skorna hon har nu är det mjuk sula på så inge bra. Har buda på ett par på tradera, får se om jag får dom. Hitta ett par på ett annat ställe oxå, Ebay. DC skor!!! Ååå så snygga dom va, och sååå små :) Vill ha!

I dag flytta min syster dotter till ett hus oxå, hoppas det går bra där ute på landet nu :) Men hon har ju stora vakthundar så det ska väl gå...eller?! hihi som är nog lika sjantiga som Baltazar, springer och gömmer sig om dom hör något ovanligt :) Lycka till med flyttandet, vi kommer nog förbi i helgen och kollar till er :)

Nu ska jag gå och lägga mig, är så trötter...

Natti natti XOXOXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela