♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

13/4-10

Publicerad 2010-04-13 10:30:55 i Allmänt

Kim är på dagis och jag håller på och grejar lite här hemma. Tvättar och städar. Men inte så kul att tvätta just nu, där jag brukar hänga tvätten för torkning har fläckten pajja. Och altan har jag inte heller kvar så jag kan inte hänga där, ingen kläsnurra att hänga på, OCH torktummlare har jag ingen heller.... Vet inte hur jag ska göra, hade jag haft pengar hade jag åkt i väg och köpt mig en torktummlare NU! Fattar inte hur jag ska göra. Kim måste ha rena kläder och jag med för den delen. Men Kim är viktigast för mig. Funderar skarpt på att fråga "någon" om jag får låna pengar till en torktummlare. Men känns fel det med. Jag önska mig en i födelsedags present men det är ju en bit kvar till Juli. Nu nu ska jag köra över golvena med dammsugaren. Sen hänga tvätt lite här och där...
Fortfarande soligt och härligt ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela